Wednesday, November 17, 2010

STRESSIN semester ever!!

ntah what i could say im suck dis semester.. i'd countered sengaja o nda sengaja problems after problems!! facebook saja peluah rasa.. tapi luah2 sana MESTI ada urg tau kan?? ada dis one day aku saja2 u know aku mana bsensat when it come to TRUE feelings so ckp2 saja pai ada yg TERASA.. kalo skali tkana pun rasa teruk wa, ani TWO ppl terasa lyk ntah eyh ALLAH saja tau perasaan ku masane..


kami ada pameran kan dis smester @yayasan shhb, aku kana lantik jd ketua.. im a person who have alots of ideas when it come to anytin NEW, UNIQUE n CREATIVE..



me is ada happy ka muka?? kalo candid yata most of da tym im stress tu.. byk fake grins n evrytin..


from dmana mcari topik kcemana mendirikan tmpat pikiran KEBYKAN nya aku! ba i dunno dis is a problem till dis one day me is marah2 bkn public tp INBOX fb.. i said 'mun.....ku triaki kamu' (yg tgh2 atu ada la ayat, kraja2 yg kami buat) yata naik marah la durang ne just cos aku kan triaki durang in fact mana pernah dlm idupku marahi durang dapan2!! durang pun ckp la apa yg ddurang inda puasti dari awal semester till la pameran atu..

KO IDEAS MU TAH GANYA LURUS, IDEAS URG NDA KANA PAKAI!

atu sebahagian perkataan drp ayat yg panjang2 durang post tu.. atu yg mnusuk kjiwa ku pai tah masane.. ok lah i admit my misktakes.. tp bila ku recall lg napa aku nda pakai durang punya IDEAS atu pasal ada sebab2 tertentu!! is it apropriate dgn pameran ka nda.. bkn skati2 ku reject nda tantu pasal walo pun aku ne ketua.. kami dlm kumpulan byk KEPALA wa sudah tentu BYK IDEAS jo!! at da end 1 IDEA= 1 KEPALA jo kana pakai waa, sometym i have to, nada cara lain, being selfish.. n yes maybe aku nda bisai x jd ketua tp sapa nah yg milih aku jd ketua?? DURANG WAA!! aku pernah jd ketua b4 (event basar jo CH, UBD) ani rasanya sakit wa.. nada pernah ada problems when aku bg ideas itu ini when event last smester evrytin ok tp dis smester LAIN, SAKIT n SUFFER ntah aku nda tau lg words yg pling bisai..

masane aku minta maaf arah durang laa~~ tp some of them STILL nada pun minta maaf arahku blik.. wateva la antara ia dgn TUHAN MAHA ADIL saja tu.. i FORGIVE but HARD TO FORGET.. aku ambil POSITIVE smua yg NEGATIVE mnimpa arahku..

SAKIT, SAKIT, SAKIT banar cigu2 kami ubd atu MGANTAM kami dgn kraja mingu2 antar evrytin, markah nda jo sbrapa! pai tah EXAM WAH!! yes aku masane EXAM.. n aku rasa mcm sakit inside ani alum lg ilang waa~~

ntah TAWAKAL arah ALLAH SWT saja.. mungkin ani UJIAN atau DOSA2 yg pernah ku buat masa dulu.. aku REDHA saja..

smester afta smester sakit, long n suffer.. tp when it come to da end i want dat segulung ijazah liatkan arah my family.. yata aku urg yg PERTAMA dlm family ku dpt ne.. aku pernah ingat mungkin hadis atau dmana2 lah kata2 hikmat ni lebih kurang macamne la 'kalo mau diri sendiri hapy, hapykan dulu urg sekeliling mu..' its hard to make evry each of manusia skeliling ani gembira tp at the end tani manusia lemah terpaksa tah mbuat durang sedih dulu bru tah MAYBE lapas atu hapy.. o worst sedih slama2nya.. NAUZUBILLAH..

ya ALLAH tempatkan hambaMu ini ditempat urg2 yg beriman.. peperiksaan yg mndtg ini, lancarkan pemahamku dan teman2ku~ AMIN!

No comments:

Post a Comment